Popularne posty

Zapowiedzi #2

Jak obiecałam, tak też i robię. W poniższej liście znajdziecie zapowiedzi książek, które ukażą się w maju i chętnie przygarnęłabym je do mojej biblioteczki. Jestem także w trakcie czytania "Królowej Zdrajców". Myślę, że recenzja tej książki pojawi się po majówce.


Data premiery: 01.06.2016
Autor: Victor Dixen
Tytuł: Fobos
Ilość stron: 464
Wydawnictwo: Moondrive
Opis: Odmów... – szepcze mi do ucha cichy głos. – Wiesz, że nie nadajesz się do tej misji z tym, co masz do ukrycia. Wiesz, że jeśli polecisz, będziesz cierpiała tak, jak jeszcze nikt dotąd nie cierpiał. Odmów w tej chwili... Léonor wchodzi na pokład statku kosmicznego. Doskonale pamięta moment, w którym zobaczyła ogłoszenie o naborze do programu „Genesis”, pierwszego reality show w kosmosie Sześć dziewczyn i sześciu chłopaków wybranych w ogólnoświatowym castingu ma założyć pierwszą ludzką kolonię na Marsie. Będą poznawać się podczas sześciominutowych randek, by zdecydować, z kim założą rodzinę, gdy dotrą do celu. Léonor uważa, że to jej jedyna szansa nie tylko na zdobycie sławy, ale i na lepsze życie. Przez całe dzieciństwo przechodziła od jednej rodziny zastępczej do drugiej. Nie ma nic do stracenia i zamierza rozegrać tę grę po swojemu.

Opis wydaje się interesujący, przynosi mi na myśl "W Otchłani" autorstwa Beth Revis. Mam nadzieję, że książkę zdobędę i będę mogła zapoznać się z treścią.

Data premiery: 01.06.2016
Autor: Sandra Orzelska
Tytuł: Siła Wiary
Ilość stron: 378
Wydawnictwo: Novae Res
Opis: Rose May nie jest zwyczajną siedemnastolatką. Pozornie to dusza towarzystwa, z wiecznym uśmiechem na twarzy, a tak naprawdę typ nadwrażliwca, romantyczka kochająca książki. Nie interesuje się modą, która pasjonuje większość jej koleżanek i… mamę. Pragnie tylko jednego – by któregoś dnia znaleźć się na miejscu bohaterek ukochanych książek. Namiastką fantastycznego świata są dla niej sny, w których co noc spotyka się z przystojnym, lecz tajemniczym i nonszalanckim chłopakiem o imieniu Damon. Któregoś razu Rose znajduje tajemniczy medalion i od tej chwili jej życie zaczyna przypominać sen. Czy na pewno właśnie to sobie wymarzyła?

Opis intrygujący. Jeśli będę ją posiadać to na pewno będę bardzo dużo wymagać od treści.

Data premiery: 18.05.2016
Autor:Becca Fitzpatrick

Tytuł: Niebezpieczne kłamstwa
Ilość stron: 424
Wydawnictwo: Moondrive
Opis: Stella to nie jest moje prawdziwe imię.
Thunder Basin w Nebrasce nie jest moim prawdziwym domem. Po tym jak byłam świadkiem groźnego przestępstwa, zostałam objęta programem ochrony świadków i wysłana do spokojnego miasteczka na końcu świata. Moje życie rozpadło się na milion kawałków. Nie potrafię się tu odnaleźć. Miałam rozpocząć ostatni rok liceum. Miałam być z chłopakiem, którego kocham, ale zostaliśmy rozdzieleni. Teraz w moim życiu pojawił się ktoś inny – czy mogę mu zaufać? Coraz trudniej jest mi ukrywać uczucia. Coraz trudniej jest też kłamać… Im bardziej czuję się bezpieczna, tym większe grozi mi niebezpieczeństwo.

 Opis jest intrygujący, więc powinnam się skusić się na tą książkę.

 Data premiery: 10.05.2016
Autor: Eva Pohler
Tytuł: Purgatorium. Wyspa Tajemnic.
Ilość stron: 304
Wydawnictwo: Replika
Opis: Hortense Gray jest psychologiem eksperymentalnym. Ratuje życie, ale ceną, jaką trzeba za to zapłacić jest… śmiertelne przerażenie.Siedemnastoletnia Daphne Janus nie może uwierzyć, że rodzice pozwalają jej jechać z najlepszym przyjacielem na wakacje. Tak naprawdę pobyt w pięknym kurorcie na niewielkiej wyspie u wybrzeży Kalifornii to ostatnia, desperacka próba jej ocalenia. W miejscu tym są przeprowadzane eksperymentalne terapie dla osób ze skłonnościami samobójczymi. Początkowo niekonwencjonalne zajęcia są ekscytujące – duchy w pokoju, awaria windy, przygoda podczas wycieczki kajakiem – to wszystko robi wrażenie, zwłaszcza kiedy człowiek uświadomi sobie, że w danym dniu terapia dobiegła końca. Ale kolejny dzień przynosi nowe wyzwania…Gdy podczas jazdy terenowej dziewczyna odłącza się od grupy, rozpętuje się istne piekło. Daphne zaczyna zastanawiać się, czy rodzice wysłali ją na wyspę po to, by jej pomóc, czy też aby ją ukarać.

Okładka interesująca, opis daje do zrozumienia, że książka ma w sobie duży potencjał. 

Te kilka książek to najciekawsze pozycje, które dla siebie odnalazłam. A Wy? Znacie lub czekacie na jakieś nowości majowe?

1 komentarz:

Copyright © 2014 Chwila dla książki , Blogger