Popularne posty

Stosik książek #16

Bardzo długo byłam nieaktywna na blogu. Egzaminy, nauka, teraz poprawki no i oczywiście święta. To wszystko sprawiło, że fizycznie nie miałam czasu siedzieć przy kompie. Jednak czas to zmienić.  


Zacznę od czegoś lekkiego a mianowicie stosika książek, które wpadły ostatnimi czasy w moje ręce. Wszystko prezentuje się tak jak na zdjęciu poniżej.

Lista książek od góry.

1. Obsydianowe Serce - Ju Honish
2. Proroctwo Wygnanych Magów - Sarah Silverwood
3. Niezgodna - Veronica Roth
4. Czerwień Rubinu - K. Gier (dzięki uprzejmości wydawnictwa Egmont)
5. Błękit Szafiru - K. Gier (dzięki uprzejmości wydawnictwa Egmont)
6. Zieleń Szafiru - K. Gier (dzięki uprzejmości wydawnictwa Egmont)
7. Krwawy Szlak - Moira Young (dzięki uprzejmości wydawnictwa Egmont)

Na marginesie dodam, że recenzja niebawem!

9 komentarzy:

  1. Krwawy szlak czytałam, jednakże książka w niewielkim stopniu mnie rozczarowała.
    Cudowne nabytki, miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezgodną i Trylogię czasu czytałam i uważam, że to jedne z najlepszych książek jakie miałam okazje poznać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obsydianowe serce i Proroctwo wygnanych magów - może kiedyś po nie sięgnę. Co do Niezgodnej przekonana nie jestem, ale Trylgoię czasu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Niezgodna" jest rewelacyjna, a "Czerwień rubinu" również Ci polecam ! :)
    A dwie pozostałe książki z Trylogii Czasu czekają na półce na przeczytanie :D
    Miłej lektury !

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity stosik! Życzę przyjemnej lektury i czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę trylogii czasu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Trylogię czasu" czytałam i bardzo mi się spodobała , oby Tobie również ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej co za stosik *.* Szczególnie zazdroszczę numeru 3, 4, 5 i 6. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. super stosik :) nie czytałam żadnej z tych książek, ale własnie zabieram się za Czerwień rubinu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Chwila dla książki , Blogger