Popularne posty

Stosik książek #7

Dziś kolejny stosik. Gdy zobaczyłam te książki w księgarni od razu musiałam je zakupić. Na serię polowałam od czasu obejrzenia filmu, czyli około roku. Książki leżą na innych i na płytach (tą wyżej wygrałam). Nie ma po prostu miejsca.  Niedługo powinna pojawić się recenzja pierwszej części.

No to od góry.
1. Nefilim - Thomas E. Sniegoski
2. Lewiatan - Thomas E. Sniegoski
3. Raj Utracony - Thomas E. Sniegoski

Dodatkowo od bardzo uprzejmej sprzedawczyni w Matrasie otrzymałam dwie zakładki, które reklamują tą księgarnię.

Pierwsza część jest już w połowie. Na tygodniu recenzja.

13 komentarzy:

  1. Ach, zapowiadają się ciekawie :) Jak ja kocham widok świeżutkich, nowiusieńkich książek :D Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dodać przed zakończeniem roku :D

      Usuń
  2. Czytałam jak na razie tylko pierwszą część tej serii;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O serii słyszałam, ale jakoś nie mam zamiaru jej przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam serię. Moim zdaniem to nic nadzwyczajnego, taka lekka lektura dla odprężenia. Odczułam niedosyt przy niej. Czekam jeszcze na możliwość przeczytania ostatniej części, żeby dokończyć serię.

    OdpowiedzUsuń
  5. To bardzo dziwne, ale nigdy nie słyszałam o tej serii. Może twoje recenzje mnie przekonają do sięgnięcia po nią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe nabytki :)) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog oraz wpisy. Bardzo podoba mi się nagłówek twojego bloga. Zapraszam do siebie na mój internetowy pamiętnik: http://teenage-life1998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Od jakiegoś czasu na nie poluje, ale o filmie nie słyszałam. Jaki ma tytuł, bo chyba nie taki jak książka?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film ma tytuł "Nefilim". Gra w nim Paul Wesley.

      Usuń
  9. Świetne zakupy! ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Chwila dla książki , Blogger