Popularne posty

Stosik książek #15

Z okazji Dnia Kobiet postanowiłam zrobić sobie niespodziankę, a mianowicie zamówić sobie kilka książek. Długo myślałam, co zamówić, nowe pozycje, czy może dokupić brakujące tomy. Podjęłam decyzje i wybrałam drugą opcję.  Co zamówiłam? Wszystko na zdjęciu poniżej.

  1. Istoty światła i ciemności - Simon R. Green
  2. Randki z piekła - autor zbiorowy
  3. Pocałunki z piekła - autor zbiorowy
  4. Wakacje z piekła - autor zbiorowy
  5. Moje wielkie wampirze wesele - Kerrelyn Sparks
  6. Zakazane noce z wampirzycą - Kerrelyn Sparks
  7. Sekretne życie wampira - Kerrelyn Sparks.
Od dawna bardzo lubię książki autorstwa Kerrelyn, dlatego stara się zebrać je wszystkie. "Wakacje z piekła" czytałam kilka lat temu i pamiętam, że mi się podobała, dlatego postanowiłam dokupić kolejne książki z tej serii. Prawdopodobnie mam je wszystkie.
Zapomniałabym dodać. Książki zostały zakupione w księgarni internetowej fabryka.pl na przecenie.


6 komentarzy:

  1. Podkradłabym Greena, ale pozostale tytuły raczej nie dla mnie. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te książki mnie nie kuszą, ale Tobie życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe zbiory, ale nie widzę tutaj nic dla mnie... x) Przyjemnej lektury! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki co prawda nie dla mnie, ale za to tobie życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tam chciałabym je wszystkie. *o* Życzę miłej lektury i czekam na Twoje recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Chwila dla książki , Blogger